Holy Fuckt! - Literatúra Fucktu (2012)

18.09.2012 13:23

Tento Aggro-Punk chalanov zo Spišskej Novej Vsi je u mňa jednoznačne objavom roka SK scény. kto si zamiloval už bohužial neexistujúcu kapelu "ZoPsaHlava", tomu odporúčam tento album. Ale poďme pekne po poriadku. po 6 sekúndovom prológu prichádza pieseň Holy Fuckt! rýchla pieseň s chytľavým refrénom, po nej nasleduje pieseň Hladný o chlebe, u mňa taká priemerná pieseň s harmonikou ale chytľavým veselým refrénom, ktorý si rýchlo zapamätáte:-) . Štvrtá  poradí je pieseň je u mňa TOP najlepšia pieseň z albumu, chytľavá "cigánska" Čardáš dvoch pästí, túto pieseň si musí jednoducho zamilovať každý, ohľadom na to aký hudbný žáner poslúcha:-) .. po nej nasleduje dalšia dobrá veselá pieseň s vtipným textom Mám voľné minúty. Nasleduje pieseň Valentínska, nemusím bližšie predstavovať, Hit, veselá s vtipným textom, melodická. Siedma pieseň v poradí - Hayzel House, taká "vážna" pieseň no výborne je v nej počuť tú zohratosť kapely - bicie + gitary, taktiež je cítiť ako sa do tej piesne vžil spevák.Táto pieseň ma od začiatku nejako nechytila, až po niekoľko násobnom vypočutí. Kopa Lajna - ďaľší "HIT" albumu, výborne zohraté, skvelý text, melodické, svižné so skvelým refrénom + harmonika, u mňa 10/10. Nasleduje pieseň Krocan, u mňa ďaľší priemer o "Amerikanizme", no je svižná, vynikne tam spev Balkiho (ZoPsaHlava). 10.-tá v poradí Čierny Anjel - pomalšia pieseň, u mňa asi najslabšia pieseň albumu, ale toto je len môj názor. Nasleduje pieseň Dilema - jednoduchá Hitovka, svižná veselá pieseň s chytľavým refrénom "héj héj héj no tak nalééj, héj" :-) .. po vypočutí ďalšej piesni Hypochonder som rád že som abstinent, táto pieseň sa kapele podarila, skvelý text, upozorňujem "alkoholikov" aby sa tejto radšej piesni vyhli (smiech) .. Nasleduje pieseň s harmonikou Kosa, ďalšia veselá svižná pieseň s dobrým textom a gitarovým rifom, tak trošku metalovým sólom. posledná pieseň Literatúra Fucktu sa presne hodí ako posledná pieseň. skvelý text, ktorý obsahuje všetko o čom sa spievalo v celom albume, krásne zhrnuté. 

Tento občas Ironický až Sarkastický Svižný Punk s prvkami Metálu si rozhodne nedáva servítku pred ústa, samozrejme s prvkami humoru to výjde ako celok, pri ktorom sa určite nudiť nebudete! :-)

moje hodnotenie - 8,5 / 10

Holy Fuckt! - Literatúra Fucktu (2012)

zostava : 

Muro - turbodúchadlá
Adam - 4drôtový infrazvuk
Balki aka Ďábel - gitarová masturbácia
Ogy - qvíliace veslo
Prco - harence

Web: bandzone.cz/holyfuckt